Skip to main content

Veel gestelde vragen

Is Pro Management een rapportgenerator, een CRM of uren/ facturenpakket?

Pro Management Software is modulaire software gemaakt voor administratiekantoren, accountants en controllers. De software helpt om te digitaliseren, te automatiseren en te standaardiseren.

De verzameling van modules kan worden gecategoriseerd als:

  • Rapportagegenerator
  • HR-Software
  • Practice management
  • Debiteurenbeheer
  • (Online) samenwerken

In een notendop kunt u hiermee jaarrekeningen maken, relaties- dossiers en documenten beheren, uren bijhouden en factureren, plannen, werkstromen maken en volgen en veel meer. Kijk bij Onze software, naar alle functionalteiten voor een overzicht van de mogelijkheden.

In hoeveel tijd maak ik een jaarrekening of rapport?

Dit kan echt heel snel, binnen enkele minuten tot een half uur maakt u een professionele jaarrekening of rapport, inclusief alle cijfers en teksten.

Alle teksten, grondslagen en toelichtingen ten behoeve van diverse rapportages worden uit PM Record gehaald, en alle cijfers worden via de importeer- en brugstaatmodule Balance Base gehaald.

Het kloppend maken van de teksten doet u gedurende het gehele jaar, vergelijkbaar met het bijhouden van de administratie.

De eerste keer zult u bepaalde zaken moet instellen en bijwerken waardoor een eerste rapport wat meer tijd in beslag neemt dan opvolgende keren. Lees in onze reviews wat kantoren vinden van deze werkmethode.

Kan ik gemaakte jaarrekeningen en rapporten aanpassen?

Jazeker. De input voor de rapporten kan sowieso worden aangepast via de modules Balance Base en PM Record. De rapporten worden uiteindelijk als MsExcel bestand gemaakt, en deze zijn nog handmatig aan te passen voordat u ze naar een klant stuurt.

Hoe koppel ik financiële gegevens van klanten uit verschillende software?

De module Balance Base haalt met behulp van connectoren de financiële gegevens van uw klanten op om jaarrekeningen en rapporten te maken. Er is een koppeling mogelijk met nagenoeg iedere boekhoud- en fiscaal softwarepakket. Het maakt dus niet uit dat klant A werkt in SnelStart en klant B in E-boekhouden. Voor een totaallijst van koppelpartners zie: onze software, koppelingen. Staat uw boekhoudpakket er nog niet bij? Wij horen het graag.

Wat kost Pro Management Software?

Onze software bestaat uit verschillende modules en onderdelen. Per module/ onderdeel geldt een eenmalige vergoeding en een gebruiksrechtsvergoeding per maand. Beide vergoedingen zijn afhankelijk van het aantal gebruikers.

Bij de kosten zijn inbegrepen:

  • hulp bij het installeren / in gebruik nemen
  • support via onze helpdesk

Deze kosten kunt u verwachten:

  • eenmalige kosten - afhankelijk van uw keuzes -  snel aan te vragen bij onze accountmanagers
  • maandelijks vergoeding op basis van het aantal producten en het aantal gebruikers
  • U krijgt zelf de keuze om de eenmalige kosten te spreiden over 3 jaar of de maandelijks kosten, jaarlijks te voldoen
Kan ik de software in de cloud gebruiken?

Ja, de software is in zijn geheel of gedeeltelijk in de cloud te gebruiken. De software kan op een remote desktop of server worden geinstalleerd en/of de data (database) kan op een externe server worden geïnstalleerd.

Meer informatie kunt u lezen op onze help pagina's.

Welke systeemeisen gelden?

De software kan op één computer worden geïnstalleerd of op meerdere computers in combinatie met een server.

Systeemeisen voor computer:

  • Niet ouder dan 5 jaar
  • 4 GB geheugen (8 GB aanbevolen)
  • OS: Microsoft Windows
  • Microsoft Office (32 bit supported versie)
  • .Net 1.1, 2.0 en 4.8
  • Microsoft SQL Server 2017 Express of hoger

Systeemeisen voor server:

Idem als bovenstaand, met uitzondering van Microsoft Office, tenzij de server ook als werkstation wordt gebruikt.

Zie voor een uitgebreidere beschrijving van de systeemeisen de volgende informatie: https://help.promanagement.nl/installatie/handleiding/systeemeisen

Waarom SnelStart én Pro Management Software gebruiken?

SnelStart heeft alle aandelen van Pro Management Software overgenomen per 1 november 2022. Dit betekent dat er vanuit één visie wordt ontwikkeld.

In de toekomst verwachten we dat de software en de contactmogelijkheden steeds beter op elkaar zullen aansluiten. Waardoor er een gezamelijk brede software straat ontstaat die volledig aansluit op de workflow van ondernemers, administratiekantoren en accountants.

Vraag uw accountmanager naar de details.

Kennismaken?

Wilt u kennismaken met onze software? Bekijk onze video!