Werken bij PM

Delen:

Pro Management Software zoekt voor de uitbreidingen van haar dienstverleningen personeel dat binnen een enthousiast team van collega’s een optimale service wil verlenen aan de gebruikers van haar software.

Pro Management ontwikkelt softwaresystemen voor klantinformatie, document management, digitale dossiers, organisatie management, urenregistratie, facturering, planning, voortgangsbewaking, agendering, communicatie, financiële rapportages en cijferanalyses. Meer dan 1.300 organisaties (circa 5.500 personen) maken gebruik van één of meerdere modulen.

Het benutten en uitwerken van technisch nieuwe mogelijkheden is een uitdaging voor de medewerkers van Pro Management. Er wordt op een zeer moderne manier -voornamelijk digitaal- gewerkt. De werksfeer is informeel en er is een intensieve samenwerking tussen de diverse afdelingen, waarbij geldt dat de collega’s steeds samen de oplossingen vinden om de dienstverleningen aan de klanten te optimaliseren.

Omdat op het gebied van automatisering steeds nieuwe mogelijkheden worden geboden, wordt de software steeds aangepast en uitgebreid met meer functionaliteiten. Dat vergt een continue ontwikkeling van de organisatie en van de medewerkers. Daarom biedt Pro Management naast een goed salaris ook goede studiefaciliteiten.

Vacature marketing assistent of stagiair

Ben jij de Marketing Assistent of stagiair die van afwisselend werk houdt? Wil jij zelf mede inhoud geven aan onze interne en externe communicatie en ook helpen met het nemen van beslissingen?

JOUW TAKEN:
  • Diverse onderzoeken uitvoeren ten behoeve van communicatie, klantinzichten, doelgroepen, dataverwerking, etc.
  • Ondersteunen bij de organisatie van (on en –offline) campagnes en evenementen
  • Advertentiecampagnes beheren op het advertentieplatform (Google Adwords)
  • Content zoeken en maken om te plaatsen op onze e-commerce en corporate websites, blog, nieuwsbrief en onze sociale media kanalen (Facebook, Twitter, LinkedIn)
  • Het mee-ontwikkelen, mede uitvoeren en begeleiden van communicatie via advertenties, brochures, beurs presentaties, websites en sociale media;
  • Het op een juiste manier schrijven, redigeren en verspreiden van doelgroepgerichte externe communicatie via verschillende online en offline media (brochures, catalogus, websites, etc.)
WIJ ZIJN OP ZOEK NAAR EEN ENTHOUSIASTE COLLEGA:
  • die goed kan samenwerken in een team en snel kan handelen
  • die communicatief sterk is
  • die een hands-on-mentaliteit heeft
  • met een mbo-/hbo-opleiding (Marketing/Communicatie, Grafische vormgeving, Media)
WAT BIEDEN WIJ:
Het betreft een parttime vacature van minimaal 20 uur per week of een stageplek, in een gezellige werkomgeving met de juiste begeleiding van jouw collega’s. Wij lunchen dagelijks gezamenlijk en helpen elkaar als team. Hiernaast bieden wij jou de vrijheid om je verder te ontwikkelen en hier geven wij jou ook de juiste tools voor. Het salaris is afhankelijk van jouw leeftijd en ervaring.
ENTHOUSIAST?
Dan kunnen wij wellicht binnenkort samen zitten. Stuur je motivatiebrief en cv t.a.v. Clarissa Alberg naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. op uiterlijk 18 december 2017.

Vacature helpdeskmedewerker

Vind je het leuk om klanten te helpen? Ben je servicegericht? Dit is jouw kans!

JOUW TAKEN:
  • Je levert ondersteuning in en adviseert over het gebruik van de software aan onze klanten, zowel telefonisch als via internet
  • Je legt iedere vorm van klantencontact accuraat vast in het eigen CRM pakket
  • Je denkt en innoveert mee in de continue optimalisatie van de afdeling Customer Care
  • Vanuit jouw werkervaring in het klantencontact, denk je mee over de toekomstige ontwikkelingen van onze software
WIJ ZIJN OP ZOEK NAAR EEN ENTHOUSIASTE COLLEGA DIE: 
  • Beschikt over een afgeronde opleiding op MBO/HBO niveau
  • Service verleent met een glimlach
  • Vastberaden en oplossingsgericht is
  • Communicatief slagvaardig optreedt
  • Een echte teamplayer is
  • Relevante werkervaring binnen de accountancy of boekhouden heeft.
WAT BIEDEN WIJ:
Het betreft een parttime vacature van minimaal 20 uur per week in een gezellige werkomgeving met de juiste begeleiding van jouw collega’s. Wij lunchen dagelijks gezamenlijk en helpen elkaar als team. Hiernaast bieden wij jou de vrijheid om je verder te ontwikkelen en hier geven wij jou ook de juiste tools voor. Het salaris is afhankelijk van jouw leeftijd en ervaring.
ENTHOUSIAST?
Denk je dat je onze organisatie kan versterken? Stuur dan jou sollicitatiebrief, voorzien van CV en jouw motivatie naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. t.a.v. de heer C. Schaap uiterlijk 18 december 2017 en wie weet wordt je uitgenodigd voor een nadere kennismaking. 

 

Nieuwsbrief PM