PM-Support Online
PM-Support Online maakt het voor de helpdesk mogelijk om bij vraagstukken direct op uw scherm de handelingen te volgen en support of instructie te geven.
Heeft u een vraag over een verlopen licentiesleutel? Instructie nieuwe licentiesleutel downloaden.
Wat is PM-Support Online?
PM-Support Online is een geavanceerde communicatietechnologie welke via internet een directe beveiligde verbinding tussen uw pc en de server bij Pro Management mogelijk maakt. Zodra de verbinding tot stand is gebracht, kan de helpdesk alle handelingen die u op de computer verricht, op het scherm volgen. Op die wijze kan de helpdesk een snelle inschatting maken van de situatie en uw vragen beantwoorden. U ziet helder en duidelijk de handelingen die PM-Support Online verricht. De vraagstukken kunnen zowel de werking van PM-producten betreffen als de installatie van uw systeem. Uniek is dat u geen software behoeft aan te schaffen en dat uw (netwerk-)beveiliging volledig in tact blijft. Pas na uw toestemming kunnen wij de verbinding op eenvoudige wijze tot stand brengen.
Wat kan PM-Support Online voor u betekenen?
Waar in het verleden door Pro Management werd gevraagd de database of de jaarrekening voor aanpassingen toe te sturen, wordt nu een verbinding gemaakt en konden de vraagstukken direct worden opgelost. Dat scheelt veel tijd en kosten. Zowel voor u als klant, als voor Pro Management. Zo behoeven geen bestanden meer te worden verzonden en worden reistijd en -kosten bespaard. En het is natuurlijk ideaal dat u als klant direct bent geïnformeerd.
Hoe werkt PM-Support Online?
- Indien u een vraag hebt voor CustomerCare, belt u: 010-4517676.
- Indien wij de vraag niet direct kunnen beantwoorden of indien wij bepaalde instellingen op uw systeem moeten aanpassen, verzoeken wij u toestemming om contact te maken met uw computersystemen.
- Via PM-Portal op de site www.promanagement.nl logt u in op het speciaal voor u ingerichte gedeelte, kiest u voor "PM-Support Online" en de verbinding is gelegd.
- Op dat moment nemen wij uw scherm over en kunnen samen met u uw vraag beantwoorden of uw probleem oplossen. De ervaring leert dat de meeste vragen op deze manier eenvoudig op te lossen zijn, waardoor u weer snel aan het werk bent.
Is dit wel veilig?
PM-Support Online werkt via een zogenoemde 256bit AES (Advanced Encryption Standard) encryptie. Alle berichten worden voor verzending gecodeerd en zijn daarmee beveiligd. Tevens heeft u de mogelijkheid op ieder gewenst moment de verbinding met één druk op de knop te verbreken. U beheerst dus of wij toegang hebben.