fbpx

Nieuws

Werken bij Pro Management Software

op .

Pro Management Software heeft een vaste en zeer trouwe klantenkring van zo'n 650 administratie- en accountantskantoren en dienstverlenende bedrijven in Nederland. Wij ontwikkelen en implementeren software die het werk voor hen gemakkelijker maakt. Met ons team werken we dagelijks om op een enthousiaste manier onze klanten te helpen en te ondersteunen in het gebruik van onze slimme software.

In ons uitgebreide portfolio van software bieden wij o.a. een dashboard, een CRM-systeem, een DMS (document management), organisatie management, urenregistratie, facturatie, planning, voortgangsbewaking, agendering, communicatie, financiële rapportages en cijferanalyses.

We bieden zowel on premises software als cloudoplossingen. Uiteraard wordt er continu doorontwikkeld zodat de software altijd up-to-date is.

Werken bij Pro Management betekent werken bij een bevlogen club die een duidelijke visie heeft op de toekomst en hierop inspeelt met software. De sfeer is warm, informeel en creatief.

Als je bent ingewerkt, kun je als je dat prettig vind regelmatig vanuit huis werken. Wel vinden we het fijn om elkaar ook te zien en te spreken, dus wij zijn ook regelmatig te vinden in ons kantoor in Capelle.

Ben je leergierig? Dat komt goed uit bij Pro Management Software. Wij kunnen je veel leren, maar we bieden daarnaast de mogelijkheid een relevante studie of cursus te volgen. Naast fijne collega's, bieden wij ook een goed salaris en goede voorwaarden.

Actuele vacatures

Momenteel hebben wij de volgende vacatures:

(Open) sollicitatie sturen?

Wil je reageren op een van onze vacatures? Heb je een vraag? Of wil je een open sollicitatie sturen? Neem dan contact op met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. t.a.v. Kees Schaap.

Foutmelding

op .

Deze pagina kan helaas niet worden gevonden.

Adres & route

op .

pandPro Management Software

bezoekons

adres:

  Lijstersingel 15
2902 JD  Capelle aan den IJssel
emailadres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
belons +31 (0) 10 451 76 76

 

informatie KvK nr.: 76704734
BTW nr: NL 8607.61.836.B01

 

Home

op .

Release januari 2023

op .

releaase note2

Deze release staat gepland voor donderdag 26 januari. What's new? Onderstaande functionaliteiten zijn toegevoegd of gewijzigd release januari 2023:

Samenwerkingen

op .

Met onderstaande leveranciers van fiscale en boekhoudpakketten heeft Pro Management Software regelmatig overleg om zorg te dragen dat de gegevens onderling goed kunnen worden uitgewisseld. Ook worden verzoeken van relaties onderling besproken en zoveel mogelijk in een goede samenwerking tot stand gebracht.

Netwerkpartners

 sbrbanken logius   
     

Softwareleveranciers Financieel

afas analysio  asperion.png
bac.png balance.png cash.png
 davilex.png  exact.png  iis.png
innolan.png king.png  microstar.png
minipak.png Minox-Logo-nieuwe-stijl.png muis.png
osirius.png reeleezee.png snelstart.png
syntess.png twinfield.png unit4.png
visma.png    

Softwareleveranciers Fiscaal

 elsevier kbp   
 afas  tecknow  unit4
     

Managed hosting

 luna officebox   
     
     

Visie

op .

Wij luisteren naar de gebruiker

Visie

Pro Management Software is een organisatie die zich primair richt op het ontwikkelen van moderne standaard softwareoplossingen waarmee controllers, accountants- en administratiekantoren hun rapportage- en onderliggende bedrijfsprocessen meer efficiënt kunnen inrichten. Alsmede methoden bewerkstelligen voor een betere gegevensuitwisseling en communicatie met eigenaren van bedrijven, overheidsinstanties (fiscus, kamer van koophandel, cbs), bankinstellingen en particulieren.
Onze softwareoplossingen worden ontwikkeld vanuit de visie dat de programmatuur door vele branches te gebruiken is. Voor de cloud-producten (PM ONLINE) geldt dat partijen direct met elkaar verbonden zijn middels een zeer veilige en stabiele internetomgeving.

Wat wij u bieden

Pro Management biedt de accountancybranche een compleet programma waarmee de efficiency in elk kantoor sterk verbeterd kan worden in snelheid en kwaliteit. De software richt zich niet alleen op rapportage, maar ook op uw totale kantoororganisatie. Zo kunt u met PM Record alle records verbreken in tijd en in geld als het gaat om uw eigen kantoororganisatie. Met PM Record stroomlijnt u de werkprocessen bij u op kantoor.

Alle software van Pro Management vergt geen tijdrovende implementatie. In de regel is één dag training voldoende om de software volledig te gebruiken.

De verdere ontwikkeling van de verschillende PM-applicaties geschiedt niet vanuit een 'ivoren toren'. Pro Management ontwikkelt op basis van praktijkervaringen van gebruikers. Regelmatig komen gebruikers bijeen binnen een zogeheten gebruikersgroep waarin de praktijk van alledag wordt doorgenomen. Er ontstaan vanuit de praktijk wenslijstjes die door de developmentafdeling één voor één worden opgepakt.

Daarnaast worden ook de ervaringen vanuit de helpdesk meegenomen in de ontwikkeling, zodat het gebruiksgemak verder geoptimaliseerd kan worden.

Bedrijfsomschrijving

Pro Management is gevestigd in Capelle aan den IJssel en is voortgekomen uit een accountantsorganisatie, die bij de start in 1987 heeft gekozen de dienstverleningen uit te voeren tegen een vaste prijs. Om die reden en de interesse in de ontwikkelingen/mogelijkheden op het gebied van IT werd sterk gelet op het zo efficiënt mogelijk inrichten van de eigen bedrijfsprocessen.
Er waren nauwelijks geautomatiseerde oplossingen voor de werkprocessen. In die eerste periode is toen besloten zelf programmatuur te ontwikkelen. Dus voor accountants door accountants.
Later is aan collega-kantoren gevraagd naar de behoeftes in die markt. De oorspronkelijke accountantsorganisatie is in feite gedurende de eerste 10 jaren omgevormd naar een softwarehuis, dat standaardproducten ontwikkelt voor controllers en accountants- en administratiekantoren. In latere jaren zijn producten gebouwd voor een optimale digitale communicatie met de externe relaties van die kantoren. Zo is een reeks producten tot stand gekomen.
Daarnaast zijn de mogelijkheden op de gebieden van digitale techniek en communicatie gedurende al die jaren natuurlijk enorm veranderd. Pro Management bewaakt die ontwikkelingen en past steeds de producten aan naar de meest moderne methoden en de laatste wensen van de gebruikers.

De meest bekende programmatuur van Pro Management betreft de rapportagesoftware (jaarrekeningen en tussentijdse rapporten) en de methoden om deze te verzenden of uit te wisselen aan belanghebbenden als aandeelhouders, particulieren, overheden en bankinstellingen.
Pro Management onderscheidt zich van andere organisaties door de volledigheid van het productaanbod, een all-in-one systeem, direct online te koppelen aan vele andere oplossingen.
De organisatie is opgericht door Kees Schaap. Het PM-team bestaat uit circa 20 medewerkers.
Bekijk de profielen op LinkedIn

Nieuws brengen wij vooral via LinkedIn. Wij nodigen u uit ons te volgen.

 

 

Verbreek alle records met Pro Management!

PM-Support Online

op .

help-fullPM-Support Online

PM-Support Online maakt het voor de helpdesk mogelijk om bij vraagstukken direct op uw scherm de handelingen te volgen en support of instructie te geven.

Heeft u een vraag over een verlopen licentiesleutel? Instructie nieuwe licentiesleutel downloaden.

Wat is PM-Support Online?

PM-Support Online is een geavanceerde communicatietechnologie welke via internet een directe beveiligde verbinding tussen uw pc en de server bij Pro Management mogelijk maakt. Zodra de verbinding tot stand is gebracht, kan de helpdesk alle handelingen die u op de computer verricht, op het scherm volgen. Op die wijze kan de helpdesk een snelle inschatting maken van de situatie en uw vragen beantwoorden. U ziet helder en duidelijk de handelingen die PM-Support Online verricht. De vraagstukken kunnen zowel de werking van PM-producten betreffen als de installatie van uw systeem. Uniek is dat u geen software behoeft aan te schaffen en dat uw (netwerk-)beveiliging volledig in tact blijft. Pas na uw toestemming kunnen wij de verbinding op eenvoudige wijze tot stand brengen.

Wat kan PM-Support Online voor u betekenen?

Waar in het verleden door Pro Management werd gevraagd de database of de jaarrekening voor aanpassingen toe te sturen, wordt nu een verbinding gemaakt en konden de vraagstukken direct worden opgelost. Dat scheelt veel tijd en kosten. Zowel voor u als klant, als voor Pro Management. Zo behoeven geen bestanden meer te worden verzonden en worden reistijd en -kosten bespaard. En het is natuurlijk ideaal dat u als klant direct bent geïnformeerd.

Hoe werkt PM-Support Online?

  1. Indien u een vraag hebt voor CustomerCare, belt u: 010-4517676.
  2. Indien wij de vraag niet direct kunnen beantwoorden of indien wij bepaalde instellingen op uw systeem moeten aanpassen, verzoeken wij u toestemming om contact te maken met uw computersystemen.
  3. Via PM-Portal op de site www.promanagement.nl logt u in op het speciaal voor u ingerichte gedeelte, kiest u voor "PM-Support Online" en de verbinding is gelegd.
  4. Op dat moment nemen wij uw scherm over en kunnen samen met u uw vraag beantwoorden of uw probleem oplossen. De ervaring leert dat de meeste vragen op deze manier eenvoudig op te lossen zijn, waardoor u weer snel aan het werk bent.

Is dit wel veilig?

PM-Support Online werkt via een zogenoemde 256bit AES (Advanced Encryption Standard) encryptie. Alle berichten worden voor verzending gecodeerd en zijn daarmee beveiligd. Tevens heeft u de mogelijkheid op ieder gewenst moment de verbinding met één druk op de knop te verbreken. U beheerst dus of wij toegang hebben.

 

Systeemeisen

op .

Met de komst van Windows heeft Pro Management een duidelijke keuze gemaakt. Binnen de omgeving van Microsoft-producten ontwikkelt Pro Management specifieke toepassingen toegespitst op de accountancybranche, conform de eisen en de wensen van de gebruikers. Onze applicaties zijn op een unieke wijze ingericht en maken toch zoveel mogelijk gebruik van de mogelijkheden die de Microsoft-producten individueel bieden.

De mogelijkheden die Microsoft bijvoorbeeld biedt binnen MS-Word, MS-Excel, MS-Outlook en MS-SQL zijn ongekend. Wij begrijpen heel goed dat u binnen uw dagelijkse praktijk niet de tijd en vaak ook niet de kennis heeft om enerzijds alle mogelijkheden te beoordelen en anderzijds om deze applicaties zo in te richten dat zij precies aan uw specifieke wensen tegemoetgekomen. Vanuit onze basis levert Microsoft de grondstoffen en maken wij uitstekende eindproducten. PM-Report is bijvoorbeeld een applicatie binnen MS-Excel en omvat meer dan 24.000 formules en ruim 1.400 macro's, waarmee u razendsnel uw rapportages kunt vervaardigen zonder dat u zich zorgen hoeft te maken over een ingewikkelde implementatie.

Natuurlijk stelt het gebruik van de software eisen aan uw systemen. Daarnaast bieden wij u een volledige ondersteuning bij de installatie.

 

Voor de adequate werking van de software vindt u hieronder de minimale systeemeisen:

Minimale systeemeisen:

 

 

PM-Report
PM-Record
PM-Server 1

Locatie

Client

Client

Server

Microsoft Windows

Windows 8.1

Windows 8.1

Windows 2012 
(incl. SBS varianten)

Microsoft Office

Office 2013 32 bit SP2

Office 2013 SP2

x-mark-4-48

Microsoft .NET Frameworks

.NET 1.1 en 2.0

.NET 1.1 en 2.0 
en 4.8

.NET 4.8 3

SQL database 4

x-mark-4-48

Microsoft SQL Server 2017 Express

Microsoft SQL Server 2017 Express

Computer / processor 5

Intel of AMD processor uitgebracht in de afgelopen 5 jaar

Intern geheugen

2048 MB
(4 GB aanbevolen)

4096 MB
(8 GB aanbevolen)

4096 MB
(8 GB aanbevolen)

Browser

 x-mark-4-48

MS Edge
Chromium engine minimaal versie 88

 x-mark-4-48

 

1 Alleen relevant voor PM-Record. Een server installatie is echter niet noodzakelijk, een peer-2-peer installatie is ook mogelijk, dan gelden de PM-Record cliënt systeemeisen.
2 Microsoft Office 2010 Professional, Microsoft Outlook 2010. Office 64 bit versies en eerdere Office versies worden niet ondersteund!
3 Alleen bij gebruik van SQL 2017 Management Studio.
4 De installatielocatie van de SQL database is afhankelijk van het installatietype: server- of stand-alone.

Bovenstaande systeemeisen zijn richtlijnen. De daadwerkelijke vereisten en productfunctionaliteit kunnen variëren, afhankelijk van de configuratie van uw systeem en uw besturingssysteem. Andere reeds geïnstalleerde diensten en software op uw systemen kunnen van invloed zijn op de minimale eisen van de PM-Software.

Pro Management Software kan altijd ondersteuning bieden bij het bepalen of de vereisten binnen uw organisatie worden behaald. Aan bovenstaande richtlijnen kunnen geen rechten worden ontleend.

Bugfix: PM Report werkt niet met Excel versie 2212

op .

bug pm report

Dit artikel was van toepassing tussen 4 en 24 januari 2023. Microsoft heeft inmiddels een patch uitgebracht waardoor onderstaande bug verholpen is. Deze patch wordt automatisch uitgerold door Microsoft. Het kan wel noodzakelijk zijn om je af- en opnieuw aan te melden op de werkplek.  

Nieuwsbrief PM

Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer