Gemakkelijk systeem voor uw klanten
Om gegevens en goedkeuringen van uw klanten te krijgen, moet u steeds herinneren en controleren. Dit kost veel tijd en frustratie. U kunt dit voorkomen door te werken met werkstromen in onze cloudoplossing.
Document management syteem
We hebben het over DigiRecord, dit is ons document management systeem dat is ontworpen op de behoeften van accountants- en administratiekantoren. Wanneer u overweegt om hiervan gebruik te gaan maken
Om uw klanten te helpen om DigiRecord te gebruiken is het goed om te weten dat het systeem grotendeels voor zich spreekt. Het lijkt namelijk op verkenner in Windows.
Om klanten snel wegwijs te maken in het systeem, maakten wij deze video-uitleg van ongeveer een minuut. Na het bekijken van onderstaande video zijn uw klanten in staat om het systeem te gebruiken.
Bekijk nu onze quick startguide van DigiRecord:
MEER Weten over ons DMS en cloudoplossing?
Lees dan meer op DigiRecord.nl, op PMOnline.nl of neem contact met ons op voor direct iemand aan de lijn.