De nieuwe suiteWaar samen werken samenwerken wordtVOLLEDIG IN DE CLOUD |
|
PM-DocMaker® kan uw kantoor een enorme besparing in tijd, én dus geld, opleveren op het gebied van correspondentie. Deze tijdsbesparing kan oplopen tot wel 80%, mits u juist gebruik maakt van alle opties en mogelijkheden. U heeft de beschikking over meer dan 150 verschillende invoegvelden, welke allemaal automatisch hun gegevens uit uw PM-Record database ophalen. U kunt met één druk op de knop
in luttele minuten tientallen documenten tegelijktijd genereren, zonder dat iemand ook maar een Word-document hoeft te openen of te bewerken! In principe is het handmatig typen van gegevens en tekst daarmee verleden tijd en elk document wordt ook nog eens automatisch geregistreerd in uw database en opgeslagen in uw digitaal dossier. U kunt zelf bedenken hoeveel tijd het handmatig verrichten van al deze handelingen uw bedrijf kost. DocMaker is een invoegtoepassing in Word en maakt deel uit van PM-Record File. In dit artikel vindt u enkele mogelijkheden van DocMaker die u dus veel tijd en daarmee geld zullen besparen.
Maken van sjablonen
Wordsjabloon of direct een e-mailsjabloon, het maakt niet uit. Zakelijke herhalende communicatie kan meestal volledig geautomatiseerd worden in drie simpele stappen.
- Maak een voorbeeldbrief in Word
- Plaats via de eenvoudige interface van DocMaker de data uit PM-Record op de juiste plaats
- Sla het documentsjabloon op en u kunt direct van start
Meer dan 150 gegevens staan klaar
Leg alle relevante gegevens vast in de relatiekaarten in PM-Record aangezien al deze gegevens kunnen worden opgehaald en gebruikt t.b.v. uw correspondentie. Op deze manier maakt u optimaal gebruik van de mogelijkheden van DocMaker.
Voorbeelden van enkele variabele DocMaker velden;
Aan: Bedrijfsnaam Brief-aanhef, |
Gepersonaliseerd naar groepen relaties
Dat klinkt misschien erg vreemd maar het is zeker mogelijk. Binnen PM-Record kunt u aan uw relaties ‘Mailcodes’ koppelen. Middels deze codes kunt in binnen DocMaker zeer snel aangeven naar welke groep relaties uw correspondentie verzonden moet worden. Zo verstuurt u eenvoudig en snel in één keer een gepersonaliseerde brief naar een hele groep klanten zonder ook maar 1 letter getypt te hebben. Kies dus het sjabloon dat u wilt gebruiken en naar welke gebruikersgroep (Mailcode) en verzenden maar.