Een eigen klantenportaal op uw website

op .

Delen:

Met de klantenportaalmodule van Pro Management Software hebben uw klanten via uw website toegang tot hun persoonlijke dossiers middels een afgeschermd portaal. Hierdoor kunt u digitaal communiceren en gegevens uitwisselen met uw klanten via uw website.
Het klantenportaal op uw website stimuleert de binding met uw klanten, verlaagt de operationele kosten en maakt gerichte interactieve communicatie mogelijk.

pro-management-klantenportaalMiddels het klantenportaal hebben u en uw relaties toegang tot DigiRecord.nl. Binnen deze applicatie worden de dossierstukken digitaal en centraal opgeslagen. Autorisatiestructuren, werkstromen en notificaties maken standaard deel uit van deze totaaloplossing.

Samenwerken met uw klanten
Uw klanten kunnen (mits geautoriseerd) zelfstandig dossierstukken plaatsen. U ontvangt een notificatie bij mutaties in het dossier. Zo kunt u altijd direct reageren en uw klant adviseren.
Door gebruik te maken van de werkstromen, wordt het gehele werkproces automatisch bewaakt en worden signalen gegeven, indien de tijdigheid van aanleveren of afwerken in gevaar komt.

Het klantenportaal biedt u functionele ondersteuning voor:

  • dossiersjablonen;
  • documenten voorzien van werkstromen;
  • werkstroomsjablonen;
  • digitale handtekening;
  • elektronisch accorderen;
  • managementrapportages van werkstromen;
  • automatische alerts;
  • extra beveiliging met pincode;
  • elektronische accordering bij verzending van aangiften in SBR;
  • uitgebreide zoek- en filterfuncties.

Bent u geïnteresseerd of wilt u meer informatie over het klantenportaal, neemt u dan gerust contact op met onze afdeling Sales op telefoonnummer 010 451 76 76 of stuur een email naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Nieuwsbrief PM