fbpx

Pro Management introduceert PM-Office Integration

op .

Delen:
Sla direct uw documenten en bestanden vanuit
MS-Word, MS-Outlook en MS-Excel op in uw digitale dossiers!

Met PM-Office Integration hoeft u niet langer in het digitaal dossier een document, bestand of e-mailbericht te importeren. U kunt het betreffende document, bestand of e-mailbericht (na aanmaak, verzending of ontvangst) nu rechtstreeks vanuit de Microsoft-toepassing (Word, Excel en Outlook)  in het gewenste dossier binnen PM-Record File en/of DigiRecord registreren en opslaan. Hiermee completeert u de digitale dossiers en ontsluit u alle informatie op simpele wijze voor alle belanghebbenden binnen uw organisatie.

Met de invoegtoepassing PM-Office Integration zetten we weer een stap voorwaarts naar verdere digitalisering en nog meer efficiency!

Werking:
  1. registreerknopStel, u ontvangt een e-mail in MS-Outlook of MS-Exchange. U kunt met behulp van de module PM-Office Integration direct het bericht opslaan in het digitale dossier.









  2. moduleOp het moment dat u het icoon aanklikt, worden de dossiers getoond van de organisaties, waarbij die persoon betrokken is.

  3. U kiest het juiste dossier en eventueel dossieronderwerp. Het bericht is dan direct op de juiste plek opgeslagen. Tevens kunt u algemene gegevens invoeren ten behoeve van de registratie van het document en de benodigde gegevens voor opslag in de postmodule.

    Ook als u een brief, een cijferpresentatie of een jaarrekening maakt, kunt u deze direct opslaan. Dat bespaart wederom enkele handelingen.

 

Wat kost de PM-Office Integration?

Voor de kantoorlicentie betaalt u slechts eenmalig € 99,- plus een maandelijks gebruiksrecht van € 4,-. Voor extra gebruikerslicenties geldt een toeslag van 25% op de kantoorlicentie per extra gebruikerslicentie voor zowel de 1e licentievergoeding als het maandelijks gebruiksrecht (respectievelijk € 25,- en € 1,-)

Alle vermelde bedragen zijn exclusief omzetbelasting.

 

Voordelen:
  • op het moment dat u het icoon aanklikt in MS-Outlook/Exchange,  worden de dossiers getoond van de organisaties, waarbij die persoon betrokken is op basis van het e-mailadres;
  •  een specificatie in MS-Excel wordt voortaan op de juiste wijze opgeslagen in het digitale dossier, inclusief directe bestandsregistratie
  • bij het opmaken van een brief in MS-Word kunt u deze direct opslaan en registreren als uitgaande post; inkomende MS-Word bestanden worden opgeslagen als inkomende post;
  • u kunt direct een notitie zenden aan een collega en deze bijvoorbeeld verzoeken het stuk te beoordelen;
  • er zijn weer minder handelingen nodig bij het opslaan van documenten en bestanden.

 

Wat is er nodig voor het gebruik van de PM-Office Integration?

Een licentie voor gebruik van PM-Record File en/of DigiRecord én uiteraard de beschikking over licenties voor de vermelde Microsoft Office-toepassingen.

 

Wanneer kan uw kantoor beschikken over de PM-Office Integration?

Pro Management publiceert de PM-Office Integration medio september 2012!

 

Pro Management Software ontwikkelt uw digitale toekomst!

Nieuwsbrief PM

Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer